Call : +662-159-9330, +662-349-7565 | Contact : osd_support@osd.co.th

CAREERS

Account Executive

รายละเอียดงาน

– รับผิดชอบดูแลด้านการขาย รวมถึงการทำ Solution ต่างๆให้แก่ลูกค้าองค์กร
– รักษาฐานลูกค้าเดิม

IT Support

รายละเอียดงาน

– รับผิดชอบในการติดตั้งโปรแกรม พร้อมอบรมการใช้งานของโปรแกรมให้แก่ลูกค้า
– แก้ไขปัญหาการใช้งานของลูกค้าพร้อมให้คำแนะนำในการใช้งานแก่ลูกค้าได้
– สามารถทำงาน IT ทั้งระบบได้

Programmer

รายละเอียดงาน

– รับรายละเอียดจากลูกค้าเพื่อนำกับมาพัฒนาโปรแกรม
– พัฒนาโปรแกรมภายในองค์กร
– เขียนกระบวนการจัดเก็บ จัดทำคู่มือการใช้งานของระบบที่พัฒนาและสามารถอธิบายการทำงานให้ผู้ใช้โปรแกรม สามารถใช้งานได้อย่างมีประสิทธิภาพ
– ประสานงานกับหัวหน้างานในการพัฒนากระบวนการทำงาน พัฒนาแผนงาน และปฎิบัติงานตามแผนที่วางไว้

Senior Administrative Officer

รายละเอียดงาน

– ติดต่อประสานงานทั้งภายในและภายนอกองค์กร
– ดูแลรับผิดชอบเอกสาร และการจัดเก็บเอกสารขององค์กรและลูกค้าเพื่อง่ายต่อการค้นหา
– สรุป Report ตามที่แผนกที่เกี่ยวข้องต้องการได้
– จัดทำเอกสารให้ถูกต้องและทันเวลาที่กำหนด
– รวบรวมผลการปฎิบัติงานและข้อมูลต่างๆให้แก่ผู้บังคับบัญชา

Network Engineer/Senior Network Engineer

รายละเอียดงาน

– Data Network (Switch, Router, Wireless) and Security. (Enterprise and UTM Firewall)
– Technical support. (2nd Tier support- On call 24 x 7)
– Analyzes and determines the root cause of Network Hardware/Software failures and/or performance deficiencies.
– Provide Technical Support for Design, Implementation, Consult for Network Policy existing.
– Maintain operation, configuration, Policy.
– Revises, enhances, updates, installs, configures, integrates, maintains and documents.
– Report to Infrastructure Team Lead.
– Cisco Certificate Requirement. (CCNA, CCNP)

System Engineer/Senior System Engineer

รายละเอียดงาน

– Rack server & Blade server configuration.
– OS installation. (Linux, Windows, ESXi)
– Install, Configure, maintain and troubleshoot Microsoft AD and Microsoft Exchange System.
– Install, Configure, maintain and troubleshoot Storage System. (NAS, SAN, iSCSI, etc.)
– Implement, maintain and troubleshoot Virtualize product. (VMware)
– Design, implement, maintain and troubleshoot Backup software. (Symantec Backup)
– Manage server and storage infrastructure implement project.
– VMWare or Microsoft Professional Level Certificate.

Senior Voice Network Engineer

รายละเอียดงาน

– ดูแลติตตั้งระบบ D-Call Center
– มีความรู้เรื่องระบบ SBC (Voice Security)
– ติดตั้งระบบ VOIP Gateway ยี่ห้อ (DINSTAR, Audio Codes, Sonus)
– แก้ไขปัญหาเกี่ยวกับ VOIP Solution
– Support Sale เกี่ยวกับ VOIP Solution
– ออกแบบติดตั้งให้คำปรึกษาเกี่ยวกับ Voice Solution ต่างๆ

Voice Network Engineer

รายละเอียดงาน

– มีความรู้เรื่องระบบ SBC (Voice Security)
– ติดตั้งระบบ VOIP Gateway ยี่ห้อ (DINSTAR, Audio Codes, Sonus)
– แก้ไขปัญหาเกี่ยวกับ VOIP Solution
– Support Sale เกี่ยวกับ VOIP Solution

Technical Support

สนใจร่วมงานกับเรา…


ส่ง Resume ของท่านมาได้ที่ premrudee@osd.co.th

หรือติดต่อสอบถามเพิ่มเติมโทร 02-159-9330 ต่อ 3003